H UNILEVER έφερε τα παγωτά Ben & Jerry’s στην Ελλάδα!

Η Unilever, παγκόσμιος ηγέτης στο παγωτό, φιλοξενεί τώρα και στην Ελλάδα τα παγωτά Ben & Jerry’s. H ιστορική συμπόρευση της Unilever με την πλέον θρυλική μάρκα παγωτού στον κόσμο ξεκίνησε σε διεθνές επίπεδο το 2000, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή καινοτομίας για τον τομέα του παγωτού.

Τα Ben & Jerry’s αποτελούν φαινόμενο και υπόθεση εργασίας για τη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα, καθώς η επιτυχία τους βασίζεται στην ισορροπία μεταξύ εμπορικής ανάπτυξης και ανταποδοτικότητας στις τοπικές κοινωνίες.

Οι δύο ιδρυτές Ben Cohen και Jerry Greenfield, δύο χίπις, το 1978 ξεκίνησαν την παρασκευή παγωτού με ορμητήριο ένα εγκαταλελειμμένο βενζινάδικο στο Burlington του Vermont.

Οι καινοτόμες πρακτικές τους, να στηρίζουν τους τοπικούς προμηθευτές, να στελεχώνουν τις μονάδες τους με άτομα από ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, όπως οι άστεγοι, η ενίσχυση κοινωφελών οργανώσεων, κατέστησε πολύ γρήγορα τα παγωτά Ben & Jerry’s ως τα πιο αυθεντικά αλλά και πιο «σκεπτόμενα» παγωτά.

Γι’ αυτό και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εξελίσσονται σε φανατικούς οπαδούς όχι απλά μιας μάρκας, ενός προϊόντος, αλλά μιας φιλοσοφίας.

Η εξάπλωση των Ben & Jerry’s έχει ως αφετηρία την Αμερική, δεύτερο μεγάλο σταθμό τη Μεγάλη Βρετανία – χώρες στις οποίες κατέχουν την πρώτη θέση στην αγορά του premium παγωτού – ενώ τα τελευταία χρόνια έχουν εισέλθει σε άλλες 30 χώρες. Πριν την είσοδό τους στην Ελλάδα τα Ben & Jerry’s μπήκαν και στην αγορά της Τουρκίας και της Ιταλίας.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Γ. Αντωνιάδης, Διευθυντής Επικοινωνίας και ΜΜΕ Ομίλου Unilever «Όταν το 2000 τα Ben & Jerry’s συναντήθηκαν με τη Unilever, παγκόσμιο ηγέτη στο παγωτό, οι προκλήσεις και οι προοπτικές πήραν άλλη διάσταση. Ο εξευρωπαϊσμός της ιδέας και του οράματος των Ben & Jerry’s, η ενίσχυση του κοινωνικού και του περιβαλλοντικού έργου, όπως η αειφόρος κτηνοτροφία και η συνεργασία με το Fairtrade είναι μερικά μόνο από τα νέα κοινά βήματα που επιτεύχθηκαν».

Σημεία πώλησης: Η στρατηγική διείσδυσης των Ben & Jerry’s προβλέπει σήμερα την τοποθέτηση σε σημεία συνάντησης ανθρώπων και ελεύθερου χρόνου και σταδιακά την τοποθέτηση σε μαζικότερα σημεία πώλησης όπως τα super market.