Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Η παροχή μιας αποτελεσματικής υποστήριξης πελατών και η αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδων ή φυσικών καταστημάτων φαίνεται πιο αναγκαία από ποτέ! Κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια εξυπηρέτηση πελατών, και προσωπικό που να ξέρει τι κάνει και να μπορεί να συνομιλήσετε με τους πελάτες της.

Οι άνθρωποι στην υποστήριξη αποτελούν τη ραχοκοκαλιά μιας επιχείρησης. Η αλληλεπίδραση που έχουν οι πελάτες μαζί τους, είναι το πρόσωπο της μάρκας σας και ως εκ τούτου, ασκούν ισχυρή επιρροή για το αν ένας πελάτης μείνει ικανοποιημένος ή απογοητευμένος. Οι επιχειρήσεις που συνήθως χρειάζονται μια πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι τα e-shops.

Πλέον υπάρχουν πολλά eshops στην ελληνική αγορά με κάποια να είναι σαφώς καλύτερα από κάποια άλλα. Μια σωστή και άμεση εξυπηρέτηση είναι ένα κριτήριο που μπορεί να καθορίσει αν θα επιλέξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από κάποιο άλλο.

Ένα παράδειγμα εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί το Fotopharmacy.com. Εκεί όχι μόνο θα έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή επιλογή σε δερμοκαλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής αλλά θα έχετε και άμεση βοήθεια για να επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, σε εξαιρετικές τιμές.

Το λάθος που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν εκπαιδεύουν σωστά το προσωπικό τους. Το προσωπικό στην εξυπηρέτηση πελατών (και όχι μόνο) πρέπει να έχει μια λεπτομερή γνώση του προϊόντος ή της υπηρεσίας αλλά και την ικανότητα να παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη.

Η εκπαίδευση αφορά την επίλυση όχι μόνο των συχνών προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν (ένα χαρακτηριστικό που δεν λειτουργεί, ή αν μια επιστροφή είναι απαραίτητη), αλλά και κάθε άλλο πιθανό πρόβλημα που μπορεί να προκύψει. Βάλτε τον εαυτό σας στα παπούτσια του πελάτη σας και μέσα από την εμπειρία των πελατών σας, βγάλτε ένα γενικό συμπέρασμα. Τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας περιγράφονται με σαφήνεια; Δέχεστε όλα τα είδη πληρωμής; Η διαδικασία επιστροφής/ανταλλαγής είναι εύκολη; κτλ.

Τέλος, αν εσείς που διαβάζετε αυτό το κείμενο είστε καταναλωτής και όχι επιχειρηματίας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν δεν μείνατε ευχαριστημένοι από μια επιχείρηση τότε μπορείτε να κινηθείτε νομικά. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το δικηγορικό γραφείο της Oikonomakis Law στην Αθήνα και να ρωτήσετε για τα δικαιώματα σας από μια τέτοια οικονομική συναλλαγή. Πάντα να αναζητάτε το δίκιο σας και να μην το παραμελείτε.