3 τακτικές που σας παρασύρουν να αγοράσετε περισσότερα

images_0aaaaaaa3super.JPG

Η συσκευασία αποτελεί μια συχνή παγίδα, στην οποία πέφτετε πολύ συχνά χωρίς να το αντιλαμβάνεστε.
Ας δούμε ενδεικτικά μερικές από αυτές:

«Περιορισμένος αριθμός προϊόντος»
Όταν περιορίζεται ο αριθμός των προϊόντων που μπορείτε να αγοράσετε, τα διαθέσιμα αυτά προς εσάς προϊόντα αυτομάτως φαίνονται πιο ελκυστικά και πολύτιμα. Με αυτόν τον τρόπο, μπαίνετε στην διαδικασία να σκεφτείτε ότι, αν τελειώσουν γρήγορα τα αποθέματα, δε θα προλάβετε να αγοράσετε κι εσείς με της σειρά σας το συγκεκριμένο προϊόν. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δείτε ένα όριο στον αριθμό των προϊόντων που διατίθενται προς αγορά, ένα είναι βέβαιο: το κατάστημα προσπαθεί να «τσιμπήσει» το μυαλό σας!

ΤΙΡ: ΜΗΝ περιορίζεστε στο περιορισμένο!
Η αφθονία των προϊόντων – ποικιλίες, είδη, επωνυμίες- στα Super Market σήμερα είναι τέτοια, που σας δίνονται αναμφίβολα οι δυνατότητες της κρίσης και της επιλογής. Γιατί λοιπόν να μην τις αξιοποιήσετε;

Μην κρίνετε από την εξωτερική εμφάνιση
Πόσες φορές σας έχει τύχει να συγκρίνετε την τιμή ενός προϊόντος που είναι διαθέσιμο ανά τεμάχιο και την τιμή που του αντιστοιχεί, όταν βρίσκεται σε συσκευασία των 3, 6 ή και περισσότερων τεμαχίων; Φυσιολογικό είναι να θεωρείτε ότι κερδίζετε -έτσι συμβαίνει εκ πρώτης όψεως- και για αυτό το αγοράζετε. Μελέτη του καθηγητή B.Wansnick από το πανεπιστήμιο του Cornell έδειξε ότι με το να γεμίζετε το σπίτι σας με ένα προϊόν, οδηγείστε στο να το καταναλώνετε πιο συχνά, καθώς έχετε συνεχή οπτική επαφή μαζί του, ιδιαίτερα μάλιστα αν είναι κάποιο είδος έτοιμου φαγητού, που καταναλώνεται άμεσα. Βρέθηκε επίσης ότι στην διάρκεια της πρώτης εβδομάδας, όσοι αγόρασαν τα προϊόντα, οδηγήθηκαν στην υπερκατανάλωση, ενώ τη δεύτερη εβδομάδα άρχισαν να τα βάζουν στην άκρη ή ακόμα χειρότερα, να τα πετούν.

TIP: Μην παρασύρεστε από τις πολυσυσκευασίες!
Αγοράστε όσα τεμάχια πραγματικά χρειάζεστε, εκτός κι αν κάνετε πάρτυ ή πρόκειται να τα μοιραστείτε με άλλους.

Δωρεάν δείγματα
Τα δωρεάν δείγματα, όχι μόνο σας καθυστερούν ακόμη περισσότερο, αλλά εντάσσουν και τον παράγοντα της αμοιβαιότητας στο μυαλό σας. Όταν κάποιος σας δίνει ένα δώρο, αυτόματα σας δημιουργείται η επιθυμία να τον ανταμείψετε γι’ αυτό, αγοράζοντας από το προϊόν του.

ΤΙΡ: Μην υποκύπτετε σε αυτού του είδους τον ψυχολογικό εκβιασμό!
Μπορείτε να τον ευχαριστήσετε ευγενικά για τη γενναιόδωρη κίνηση και να αρκεστείτε σε αυτό χωρίς δοκιμές, όπου και όταν κρίνετε ότι δεν είναι απαραίτητο.

Πηγή : http://www.nutrimed.gr