Βρείτε στο dietup.gr

Webdietup.gr

Εγγραφείτε στο newsletter



Διαφήμιση

Βρείτε συνταγή

Θερμιδομετρητής

Διαφήμιση

Δημοφιλείς δίαιτες

Untitled Document
Untitled Document

Βρείτε μας στο Facebook

Follow us on Twitter

Το ξέρατε ότι...

Οι οδηγοί των πρώτων αυτοκινήτων ατμού ονομάστηκαν «σοφέρ » δηλαδή «θερμαστές» γιατί ζέσταιναν το νερό της μηχανής πριν ξεκινήσουν! 


Αρχική Παιδι Διατροφή Ο θηλασμός δίνει ύψος!

Ο θηλασμός δίνει ύψος!

6961477_sΣε μια μεγάλη προοπτική μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του 2010 στο ιατρικό περιοδικό Public Health Nutrition, επιστήμονες παρακολούθησαν την σωματική αύξηση παιδιών ηλικίας 12 έως 15 ετών μέχρι να γίνουν ενήλικες 20 με 25 ετών. Παράλληλα, πήραν ιστορικό σχετικά με το αν θήλασαν σε βρεφική ηλικία και για πόσο διάστημα. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσα παιδιά είχαν θηλάσει ήταν σημαντικά ψηλότερα ως ενήλικες. Συγκεκριμένα, η ομάδα των παιδιών που είχαν θηλάσει ήταν κατά μέσο όρο 1.7 εκατοστά πιο ψηλά κατά την ενήλικο ζωή, σε σύγκριση με εκείνα που δεν είχαν θηλάσει, ενώ είχαν μακρύτερα πόδια κατά 1 εκατοστό.

Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι, συγκρινόμενα με εκείνα που δε θήλασαν ως βρέφη, τα παιδιά που είχαν θηλάσει είχαν αυξημένη πιθανότητα να γίνουν ψηλότεροι ενήλικες. Επειδή το κοντό ανάστημα στην ενήλικη ζωή έχε αποδεδειγμένα συσχετιστεί με χαμηλότερο προσδόκιμο επιβίωσης και με καρδιαγγειακά προβλήματα (στεφανιαία νόσο), οι ερευνητές πιστεύουν πως τα αποτελέσματα της μελέτης τους επιβεβαιώνουν τις ευεργετικές επιδράσεις του θηλασμού των παιδιών μας για την υγεία τους δεκαετίες αργότερα, στην ενήλική τους ζωή.

 

Πηγή: Holmes VA et al. Association between breast-feeding and anthropometry and CVD risk factor status in adolescence and young adulthood: the Young Hearts Project, Northern Ireland. Public Health Nutr. 2010 Jun;13(6):771-8. Epub 2009 Oct 7.

 

Στέλιος Παπαβέντσης

Παιδίατρος MRCPCH DCH IBCLC

www.pediatros-thes.gr

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 14 Ιούνιος 2010 12:59
 



Διαβάστε επίσης:


dietup.gr tools