Βρείτε στο dietup.gr

Webdietup.gr
dealupbanner

Χειροποίητα κοσμήματα-σαγιονάρες!

banner

Εγγραφείτε στο newsletter



Διαφήμιση

Βρείτε συνταγή

Θερμιδομετρητής

Διαφήμιση

Δημοφιλείς δίαιτες

Untitled Document
Untitled Document

Βρείτε μας στο Facebook

Follow us on Twitter

Το ξέρατε ότι...

Το τσάι λέγεται ότι ανακαλύφθηκε το 2737 π.Χ. όταν φύλλα από τσάι έπεσαν τυχαία μέσα σε ένα σκεύος με βρασμένο νερό!


Αρχική Παιδι Διατροφή Τα πολλά γλυκά κάνουν βίαια τα παιδιά

Τα πολλά γλυκά κάνουν βίαια τα παιδιά

 

paidia glykaΤα παιδιά που καταναλώνουν καθημερινά γλυκίσματα και σοκολάτα είναι πιο πιθανό να γίνουν βίαιοι ενήλικες σε σύγκριση με τα παιδιά που δεν καταναλώνουν γλυκά σε καθημερινή βάση. Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας που διενεργήθηκε στη Βρετανία και δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση British Journal of Psychiatry.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ με τη συμμετοχή 17.500 ανθρώπων είναι η πρώτη που αξιολόγησε τη σχέση παιδικής διατροφής-και βίαιης συμπεριφοράς ενηλίκων.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα παιδιά 10 ετών τα οποία κατανάλωναν γλυκά κάθε μέρα διαπιστώθηκε ότι ήταν περισσότερο πιθανό να εμφανίσουν βίαιη συμπεριφορά μέχρι τα 34. Το 69% των συμμετεχόντων που ήταν βίαιοι στην ηλικία των 34, έτρωγαν γλυκά και σοκολάτα σχεδόν καθημερινά κατά την παιδική τους ηλικία.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι είναι πιθανό τα παιδιά που κατανάλωναν πολλά γλυκά στην παιδική τους ηλικία να μην έμαθαν πώς να ασκούν αυτοέλεγχο και αυτοσυγκράτηση και αυτό να συνδέεται με την επιθετική συμπεριφορά που εκδηλώνουν ως ενήλικες. Επίσης, δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο οι γονείς τους να τους έδιναν γλυκά όταν, ως παιδιά, γίνονταν δύστροπα για να τα ησυχάσουν.

«Όταν δίνουμε στο παιδί γλυκίσματα και σοκολάτα τακτικά, αυτό ίσως τα εμποδίσει να μάθουν πώς να περιμένουν για να αποκτήσουν κάτι που θέλουν», εξήγησε ο επικεφαλής της έρευνας, Σάιμον Μουρ.

"ΤΑ ΝΕΑ"

Πηγή: kidsguide.gr
 
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 16 Νοέμβριος 2009 14:44
 



Διαβάστε επίσης:


dietup.gr tools