Γλυκιές απολαύσεις στη δίαιτα και το Σακχαρώδη Διαβήτη

Η προτίμηση και η ανάπτυξη της γλυκιάς γεύσης φαίνεται ότι ξεκινάει από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής μας, αφού ήδη από τη βρεφική ηλικία η ανταπόκρισή μας σε αυτήν είναι σημαντικά πιο ευχάριστη σε σύγκριση με την πικρή ή την ξινή γεύση.

Περισσότερα...

Διατροφή και νηστεία

Η νηστεία της σαρακοστής χαρακτηρίζεται από την αποχή κατανάλωσης τροφίμων ζωικής προέλευσης και από την αυξημένη κατανάλωση φυτικών τροφίμων, αλλά και νηστίσιμων θαλασσινών, όπως τα οστρακοειδή και τα μαλάκια.

Περισσότερα...

Τα πολλά φρούτα και λαχανικά χαρίζουν ζωή

Η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών – 10 μερίδων την ημέρα – μπορεί να μας δώσει περισσότερα χρόνια ζωής, λένε οι ερευνητές. Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε από το Imperial College του Λονδίνου, υπολογίζει πως τέτοιου είδους διατροφικές συνήθειες θα μπορούσαν να αποτρέψει 7,8 εκατομμύρια πρόωρους θανάτους κάθε χρόνο.

Περισσότερα...

Οι θερμίδες της Καθαράς Δευτέρας

Η Καθαρά Δευτέρα πλησιάζει και μαζί με τους χαρταετούς και τις αποκριάτικες στολές έρχεται και το παραδοσιακό τραπέζι, με πολλούς μεζέδες, θαλασσινά και νηστίσιμα.

Πολλά από τα εδέσματα της Καθαρής Δευτέρας είναι αλήθεια ότι τα τρώμε λίγες φορές μέσα στον χρόνο και δεν γνωρίζουμε τη θερμιδική τους αξία, η οποία πολλές φορές είναι πολύ μεγαλύτερη απ’αυτή που νομίζουμε. Σας ενημερώνουμε λοιπόν για τις θερμίδες των πλέον συνηθισμένων φαγητών που τρώμε αυτή την ημέρα.

Παρ’όλα αυτά, καλό είναι να θυμάστε ότι νηστεία δεν σημαίνει απλώς αποχή από το κρέας και το λάδι, ο όρος περικλείει κυρίως τις έννοιες της εγκράτειας και της στέρησης. Εκτός από τη θρησκευτική πλευρά του θέματος, υπενθυμίζουμε ότι και η σωστή διατροφή δεν απαιτεί μόνο εγρήγορση για το τι είδους τροφές καταναλώνουμε αλλά και για το πόσο φαγητό τρώμε τελικά. Προσοχή λοιπόν και στις ποσότητες που θα καταναλώσετε: αν δεν το κάνετε για χάρη της ψυχής σας, κάντε το τουλάχιστον για χάρη της σιλουέτας σας!

Ταραμοσαλάτα                                                 50gr                       222cal

Λαγάνα                                                          1 φέτα                    95cal

Ντολμαδάκια γιαλαντζί                                     225gr                     529cal

Σαλάτα πράσινη                                              80gr                       145cal

Πατάτες τηγανητές σπιτικές                              100gr                     236cal

Γαρίδες τηγανητές                                           90gr                       218cal

Γαρίδες βραστές λαδολέμονο                           130gr                     225cal

Καλαμάρια τηγανητά                                       113gr                      198cal

Καλαμάρια κονσέρβας                                     100gr                      57cal

Καβούρια ψητά λαδολέμονο                             100gr                      195cal

Καβούρια κονσέρβας                                       100gr                      81cal

Χταπόδι σχάρας                                              125gr                       200cal

Χταπόδι ξυδάτο                                               125gr                       250cal

Μύδια τηγανητά                                               120gr                       250cal

Στρείδια                                                          12 μέτρια                100cal

Φασόλια μαυρομάτικα                                       170gr                       226cal

Ελιές θρούμπες                                                 20gr                         54cal

Ελιές μαύρες                                                     20gr                         22cal

Ελιές πράσινες                                                   20gr                        21cal

Χαλβάς                                                              100gr                       330cal

Μπακλαβάς                                                        125gr                       509cal

Ούζο                                                                  50gr                         150cal

Μπύρα                                                                350gr                      150cal

Οι ποσότητες των παραπάνω φαγητών είναι κατά μέσο όρο οι μερίδες των εστιατορίων.  Αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα ξεπεράσετε την παραπάνω θερμιδική πρόσληψη ανά μερίδα, μια εύκολη λύση είναι να μην αδειάσετε εντελώς το πιάτο σας: αφήνοντας δύο ή τρεις πηρουνιές μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι δεν ξεπεράσετε τον αναφερόμενο αριθμό θερμίδων.

Καλή Σαρακοστή!

Πηγή : http://www.iatrikanews.gr/

Προσθέτετε ζάχαρη ή γάλα στον καφέ σας; Πόσες θερμίδες παίρνετε;

Μπορεί ο καφές και το τσάι σαν ροφήματα να περιέχουν ελάχιστες θερμίδες ωστόσο, δυο στους τρεις καταναλωτές τους φαίνεται να επιβαρύνουν τα ροφήματά τους με θερμίδες, οι οποίες προέρχονται από τη ζάχαρη, τις γλυκαντικές ουσίες, το γάλα, τη σαντιγί, διαφόρων ειδών σιρόπια και το μέλι, σύμφωνα με μία νέα Αμερικανική μελέτη.

Περισσότερα...

Είστε σε δίαιτα; Ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεστε για να προστατέψετε το σώμα σας;

Η υγιεινή διατροφή σχετίζεται πάντα με την πρόσληψη απαραίτητων θρεπτικών συστατικών μέσω της τροφής, τα οποία συμβάλλουν στην πρόληψη των ασθενειών, την εξασφάλιση της απαραίτητης ενέργειας που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός ώστε να μπορεί να κινείται και να νιώθει ευεξία.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html