Τι να φάω σήμερα (και κάθε μέρα)

Βάλτε ποικιλία
Οι άνθρωποι χρειαζόμαστε περισσότερα από 40 διαφορετικά θρεπτικά συστατικά για καλή υγεία και κανένα μεμονωμένο τρόφιμο δεν μπορεί να τα προσφέρει όλα.

Περισσότερα...

Γιατί παρατρώμε;

Πολλοί άνθρωποι αναρρωτιούνται για τους λόγους που, ενώ καταλαβαίνουν ότι δεν πεινάνε άλλο ή δεν πεινάνε καθόλου, εξακολουθούν και καταναλώνουν τροφή.

Περισσότερα...

Ο τρόπος που τρως αποκαλύπτει την προσωπικότητά σου

Όλοι είμαστε διαφορετικοί μεταξύ μας. Ας δούμε λοιπόν πώς ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός από τον διπλανό του στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το φαγητό (ακόμα και αν πρόκειται για αδέρφια).

Περισσότερα...

Όχι άλλο μόνο θερμίδες?

Κάθε μέρα κατακλυζόμαστε από ένα σωρό αριθμούς… Πόσο χρονών είσαι; Τι ώρα είναι; Πόσο έχει ο μήνας σήμερα;

Περισσότερα...

Πρωινό λάθος #1. Όχι αρκετή πρωτεΐνη!

Πολλοί άνθρωποι παραδέχονται ότι παραλείπουν το πρωινό τους και αυτό γιατί… «αν ξεκινήσω να τρώω από το πρωί τότε θέλω να τρώω όλη την ημέρα». Σας φαίνεται οικείο;

Περισσότερα...

5 λόγοι για να γίνετε (σχεδόν) χορτοφάγοι

Η στροφή σε μια δίαιτα όπου κυριαρχούν τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί, έχει φανεί ότι προσφέρει μια σειρά από οφέλη για την υγεία, καθώς μειώνει σημαντικά την χοληστερόλη, τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας στα αιμοφόρα αγγεία και τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής αλλά και διαβήτη.

Περισσότερα...

Πώς να μην ξανακάνετε δίαιτα ποτέ!

Περάσατε καλά, εντυπωσιάσατε με το μαγιό στην παραλία και πιστεύετε ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε και να πάρετε το αίμα (και τα κιλά) σας πίσω, υποκύπτοντας σε όλους τους γευστικούς πειρασμούς που στερηθήκατε τόσους μήνες.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html