Πώς να κάνετε υγιεινές διατροφικές επιλογές κατά την βραδινή σας έξοδο

Βρίσκεστε στο δρόμο, πεινάτε και θέλετε κάτι γρήγορο και νόστιμο. Τις περισσότερες ημέρες έχετε μαζί σας ταπεράκια με φαγητό, σνακ-ξηρούς καρπούς, γιαούρτι, φρούτα, λαχανικά και χούμους, έτσι ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε την πείνα σας.

Περισσότερα...

Έξυπνα tips για να πετύχεις το "5 γεύματα την ημέρα"

Ακούτε συνέχεια εμάς τους διαιτολόγους να υποστηρίζουμε το «μικρά και συχνά γεύματα» και κάτι τέτοιο, ιδιαίτερα αν δουλεύετε πολλές ώρες, σας φαίνεται εξωπραγματικό;

Περισσότερα...

Διατροφή... μια οικογενειακή υπόθεση

Η Γλυκερία Παπαγιαννοπούλου, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, είναι από τους επιστήμονες που εστιάζει στη διατροφή ως μια οικογενειακή υπόθεση.

Περισσότερα...

Το τυρί… αδυνατίζει;

Παραδοσιακό κασέρι, μαστιχωτή μοτσαρέλα, βαρελίσια φέτα, γαλλικό ροκφόρ, τρυπητό έμενταλ ή κλασσικό τσένταρ, υπάρχει ένα τυρί για τον καθένα μας. Όσο νόστιμα και αν είναι όμως, η πικρή αλήθεια είναι ότι το τυρί έχει εδώ και καιρό θεωρηθεί ως όχι πολύ καλό για τη διατροφή μας.

Περισσότερα...

Η Χορτοφαγία σε μια ματιά

Η χορτοφαγία αποτελεί όχι μόνο διατροφική συμπεριφορά αλλά και μια στάση ζωής για πολλούς. Τι είναι;

Περισσότερα...

Πώς θα φάτε σωστά ενώ ταξιδεύετε..

Οι κατάλληλες τροφές μπορούν να αποτελέσουν «συμμάχους» όχι μόνο αφού φτάσετε στον προορισμό σας, αλλά και στην πορεία σας προς τα εκεί. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας μερικές σωστές επιλογές θα σας δώσουν ενέργεια, θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε το jet lag και να νιώθετε ξεκούραστοι. Τι να επιλέξετε όσο βρίσκεστε στο.. δρόμο;

Περισσότερα...

Πώς να διαχειριστείτε την επιθυμία σας για γλυκό!

Τα γλυκά και ιδιαίτερα η σοκολάτα αποτελούν για πολλούς από εμάς την «αχίλλειο πτέρνα». Ειδικά την περίοδο που ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο και θέλουμε να μειώσουμε το βάρος μας, η μειωμένη κατανάλωση γλυκών αποτελεί μάλλον τη μεγαλύτερη θυσία μας.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html