Πόδια χωρίς ατέλειες

Υπάρχουν στα όμορφα πόδια σας ατέλειες που σας στεναχωρούν;  Οι κιρσοί και οι ευρυαγγείες είναι φλεβική πάθηση, εμφανίζονται συχνότερα στις γυναίκες, επηρεάζονται κυρίως από τις ορμονικές μεταβολές και την εγκυμοσύνη και συνεχώς επιδεινώνονται.

Περισσότερα...

Η παρέα στην τρίτη ηλικία παρατείνει τη ζωή

Πόσο συχνά βλέπετε τους γονείς σας; To φορτωμένο μας πρόγραμμα και οι αποστάσεις (ειδικά αν ζείτε σε διαφορετικές πόλεις) κάνουν πολλούς από εμάς να αισθανόμαστε ότι δεν τους βλέπουμε όσο θα έπρεπε ή όσο θα θέλαμε. Όμως ο χρόνος που βρίσκουμε για τους γονείς μας, θα μπορούσε στην πραγματικότητα να παρατείνει τη ζωή τους, όπως δείχνει μια νέα μελέτη.

Περισσότερα...

Η μόδα προκαλεί… οσφυαλγία!

Tα πολύ στενά τζιν, αλλά και άλλα αξεσουάρ της μόδας μπορεί να συμβάλουν σε επώδυνα προβλήματα στη μέση, όπως προειδοποιούν φυσιοθεραπευτές και χειροπράκτες.

Περισσότερα...

Πώς να κάνετε υγιεινές διατροφικές επιλογές κατά την βραδινή σας έξοδο

Βρίσκεστε στο δρόμο, πεινάτε και θέλετε κάτι γρήγορο και νόστιμο. Τις περισσότερες ημέρες έχετε μαζί σας ταπεράκια με φαγητό, σνακ-ξηρούς καρπούς, γιαούρτι, φρούτα, λαχανικά και χούμους, έτσι ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε την πείνα σας.

Περισσότερα...

4 διατάσεις για πρόληψη τραυματισμών

Τα τελευταία 30 χρόνια, οι διατάσεις έχουν μεταπηδήσει από το πρέπει να γίνονται πριν την άσκηση σε πρέπει να γίνονται μετά την άσκηση. Σήμερα, ωστόσο, κάποιοι τις προωθούν ως μια αποτελεσματική πρακτική  για την πρόληψη τραυματισμών.

Περισσότερα...

4 διορθωτικές ασκήσεις για κακή στάση σώματος

H στατική θέση αναφέρεται στο πώς διατηρούμε το σώμα μας ή παίρνουμε ορισμένες θέσεις  όταν καθόμαστε, κατά την  όρθια θέση ή κατά την διάρκεια του ύπνου.

Περισσότερα...

Πως να επιλέξετε την σωστή μπάλα γυμναστικής (Swiss Ball)

Οι τάσεις στο Fitness έρχονται και παρέρχονται, αλλά όπως και τότε έτσι και τώρα, υπάρχει μια τάση που έχει πραγματική αξία. Η τάση αυτή είναι η εστίαση στην ενδυνάμωση του κορμού και στην λειτουργική προπόνηση με σκοπό την καλύτερη ποιότητα των προπονήσεων και τους λιγότερους τραυματισμούς.

Περισσότερα...

Έξυπνα tips για να πετύχεις το "5 γεύματα την ημέρα"

Ακούτε συνέχεια εμάς τους διαιτολόγους να υποστηρίζουμε το «μικρά και συχνά γεύματα» και κάτι τέτοιο, ιδιαίτερα αν δουλεύετε πολλές ώρες, σας φαίνεται εξωπραγματικό;

Περισσότερα...

Διατροφή... μια οικογενειακή υπόθεση

Η Γλυκερία Παπαγιαννοπούλου, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, είναι από τους επιστήμονες που εστιάζει στη διατροφή ως μια οικογενειακή υπόθεση.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html