Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;

Δεν θα παρατείνουμε την αγωνία – η καλύτερη ώρα για να κάνετε τη γυμναστική σας, είναι η ώρα που σας βολεύει, που νιώθετε ότι το σώμα σας μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα και έχετε διάθεση να ασκηθείτε. Γιατί, ασχέτως τι λένε οι ειδικοί και οι έρευνες, ο καθένας εξ υμών είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικό πρόγραμμα στη ζωή του.

Περισσότερα...

Πώς να είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα

Το τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε σωστό σωματικό βάρος και καλή φυσική κατάσταση, δύο από τις βασικές παραμέτρους για να έχουμε και καλή υγεία, είναι γνωστά: καλή διατροφή και τακτική άσκηση.

Περισσότερα...

Fit με άσκηση τρία λεπτά την εβδομάδα!

Σχεδόν κανένας μας δεν θέλει να τρώει το χρόνο του στα γυμναστήρια – οι περισσότεροι θα προτιμούσαμε να κάνουμε χιλιάδες άλλα πράγματα από το να ιδρώνουμε πάνω σε έναν διάδρομο ή στον πάγκο των κοιλιακών.

Περισσότερα...

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν σταματήσουμε τη γυμναστική

Το να χάσουμε μια προπόνηση ή δύο κάθε τόσο είναι φυσικό. Όμως, πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνουν μερικές χαμένες επισκέψεις στο γυμναστήριο; Σίγουρα όχι μεγάλη – αρκεί να μην το παρακάνουμε: όταν σταματούμε να γυμναζόμαστε εντελώς, το σώμα μας παίρνει την κάτω βόλτα γρηγορότερα από όσο νομίζουμε.

Περισσότερα...

Πως η άσκηση «χτίζει» και την ψυχολογία μας

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να ασκούμαστε και οι ειδικοί συμβουλεύουν τους ενήλικες να εντάξουν στο εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα δυόμισι ώρες δραστηριότητας μέτριας έντασης – όπως γρήγορο περπάτημα ή ποδηλασία.

Περισσότερα...

5 μύθοι για το γυμναστήριο

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι αναμφισβήτητα. Εξίσου αναμφισβήτητο όμως είναι και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που πιστεύουμε για τη γυμναστική και είναι λάθος. Ξεκαθαρίζουμε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς μύθους για το γυμναστήριο.

Περισσότερα...

Γυμναστείτε, έστω και λίγο

Τα πιο σημαντικά οφέλη για την υγεία προέρχονται από την ελάχιστη άσκηση – οι εντατικές προπονήσεις παρέχουν λιγότερα ή και καθόλου οφέλη, όπως υποστηρίζει μια πρόσφατη μελέτη. Φαίνεται λοιπόν ότι και η παραμικρή βελτίωση στη φυσική κατάσταση έχει σημαντικά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html