Μόλις ξεκίνησες να αθλείσαι! Είσαι σίγουρος ότι προσλαμβάνεις τα απαραίτητα;

Πήρατε την απόφαση να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, μιλήσατε με ειδικούς και καταλήξατε στο είδος άσκησης και στο πρόγραμμα προπονήσεων που σας αρέσει;

Περισσότερα...

Άσκηση στα γρήγορα

Η ερευνητική του ομάδα του Πανεπιστήμιο Loughborough έχει πραγματοποιήσει 10 κλινικές μελέτες για τα οφέλη στην υγεία της Άσκησης Υψηλής Έντασης (High Intensity Training – HIT). Αυτές έχουν δείξει ότι η HIT μπορεί να βελτιώσει εντυπωσιακά τη φυσική μας κατάσταση, την αερόβια λειτουργία, να επιτύχει τόνωση των μυών, να επιταχύνει το μεταβολισμό και να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη.

Περισσότερα...

Πώς να γυμνάζεστε μετά τα 40

Δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας – κανείς δεν μπορεί να νικήσει τη βιολογία. Όσο περνούν τα χρόνια, γινόμαστε λίγο πιο δυσκίνητοι και αδύναμοι.

Περισσότερα...

Γρήγορη αύξηση μυϊκής μάζας και απώλεια λίπους; Γίνεται αλλά μην το κάνετε!

Οι επιστήμονες στον Καναδά πιστεύουν ότι ανακάλυψαν τον ιδανικό τρόπο για να αποκτήσουμε μυς και να χάσουμε λίπος γρήγορα. Μόνο που α) αφορά μόνο τους άνδρες, β) περιλαμβάνει σκληρή γυμναστική και ακόμη σκληρότερη δίαιτα, γ) είναι αδύνατον να την ακολουθήσει κάποιος!

Περισσότερα...

Ποδηλασία και… θεάματα

H ποδηλασία σε εσωτερικό χώρο γνωρίζει μεγάλες δόξες στη Νέα Υόρκη χάρη στο IMAX Shift, έναν νέο χώρο στον οποίο 50 φανατικοί του fitness ποδηλατούν σε στατικά ποδήλατα μπροστά σε οθόνη τύπου IMAX η οποία τους «μεταφέρει» σε εκπληκτικές τοποθεσίες, προσφέροντας μια διαφορετική εμπειρία.

Περισσότερα...

Γυμναστική… επιφανείας

Αν το crossfit και η εναέρια γιόγκα σας φαίνονται βαρετά και πασέ, τότε ίσως το FloatFit – μια νέα μέθοδος εκγύμνασης που απαιτεί να μην σας πιάνει… ναυτία – να είναι φτιαγμένο για εσάς. Το FloatFit συνδυάζει τη γιόγκα με ασκήσεις υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης (HIIT) και εκτελείτε επάνω σε ένα ειδικά σχεδιασμένο στρώμα που λέγεται Aquabase, το οποίο επιπλέει στην πισίνα.

Περισσότερα...

Πώς το σώμα προσαρμόζεται στο τρέξιμο

Το τρέξιμο καίει περισσότερες θερμίδες από οποιαδήποτε άλλη παραδοσιακή άσκηση. Όμως, παρά το γεγονός ότι έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, όπως οι καρδιακές παθήσεις, ο διαβήτης τύπου δύο και τα εγκεφαλικά επεισόδια, υπάρχει πολλή συζήτηση για το αν το σώμα μας πραγματικά μπορεί να προσαρμοστεί για να τρέχει μεγάλες αποστάσεις, όπως μαραθώνιους.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html