Άσκηση στο γυμναστήριο ή στη Φύση;

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό PLoS One διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ήταν μέλη σε κάποιο γυμναστήριο ήταν 14 φορές πιο αερόβια ενεργά από ό, τι τα άτομα που δεν ήταν. Τα μέλη γυμναστηρίων, κατά μέσο όρο, έκαναν έξι ώρες περισσότερη άσκηση την εβδομάδα και η δραστηριότητα αυτή τους έκανε πιο fit απ’ ό,τι οι άνθρωποι που δεν πήγαιναν στο γυμναστήριο:

Περισσότερα...

Γυμνάσου έξυπνα!

Έχεις ξεκινήσεις ποτέ ένα πρόγραμμα άσκησης που μετά από λίγο διέκοψες; Αν η απάντηση είναι θετική τότε δεν είσαι ο μόνος. Πολλοί άνθρωποι έχουν κάνει το ίδιο αλλά εγκατέλειψαν στη συνέχεια,  απογοητευμένοι από τα αποτελέσματα και τα οφέλη που είχαν με την προσπάθεια τους. Μερικές συμβουλές για να μείνεις πιστός στο στόχο σου!

Περισσότερα...

Γράμμωση και σωματικό λίπος

Η μόδα των τελευταίων ετών επιβάλλει μια τάση προς το καλλίγραμμο σώμα στις γυναίκες  και το «γραμμωμένο» στους άνδρες.

Περισσότερα...

Τραυματισμοί και πως να τους αποφύγετε!

Τραυματισμός είναι μια καταραμένη λέξη στο λεξικό όσων αγαπούν τη γυμναστική και την άσκηση γενικότερα. Οι τραυματισμοί είναι αντιξοότητες και εμπόδια στους στόχους σας, περιορίζουν ή απενεργοποιούν την ικανότητά σας να λειτουργήσετε και μερικές φορές ακόμη και να εκτελέσετε τις συνήθεις καθημερινές σας δραστηριότητες. Μπορείτε να αποτρέψετε μερικούς από αυτούς τους τραυματισμούς, ακόμη και την εμφάνιση τους, ή - σε περίπτωση που έχετε κακή τύχη - από την επανεμφάνιση τους.

Περισσότερα...

Δεν έχω αποτελέσματα από τη γυμναστική μου. Tι φταίει;

Δεν έχω αποτελέσματα από τη γυμναστική μου. Tι φταίει;
Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα που ακούγονται μεταξύ μελών γυμναστηρίων ή ατόμων που ασκούνται είναι ότι δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Κατακράτηση υγρών & six pack

Δούλεψες ασταμάτητα, προπονώντας σκληρά τους κοιλιακούς σου και ακολούθησες το πλάνο γευμάτων σου ώστε να μειωθεί αυτό το εκνευριστικό σωματικό λίπος. Αποφεύγεις ακόμη και εκείνα τα αργά βραδινά γεύματα με τους φίλους σου, αλλά οι κοιλιακοί σου ακόμα δεν λένε να εμφανιστούν. Τι σημαίνει αυτό; Θα μπορούσε να σημαίνει ότι το σώμα σου κάνει κατακράτηση υγρών.

Περισσότερα...

Άσκηση στα γρήγορα

Η ερευνητική του ομάδα του Πανεπιστήμιο Loughborough έχει πραγματοποιήσει 10 κλινικές μελέτες για τα οφέλη στην υγεία της Άσκησης Υψηλής Έντασης (High Intensity Training – HIT). Αυτές έχουν δείξει ότι η HIT μπορεί να βελτιώσει εντυπωσιακά τη φυσική μας κατάσταση, την αερόβια λειτουργία, να επιτύχει τόνωση των μυών, να επιταχύνει το μεταβολισμό και να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html