Άσκηση στο γυμναστήριο ή στη Φύση;

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό PLoS One διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ήταν μέλη σε κάποιο γυμναστήριο ήταν 14 φορές πιο αερόβια ενεργά από ό, τι τα άτομα που δεν ήταν. Τα μέλη γυμναστηρίων, κατά μέσο όρο, έκαναν έξι ώρες περισσότερη άσκηση την εβδομάδα και η δραστηριότητα αυτή τους έκανε πιο fit απ’ ό,τι οι άνθρωποι που δεν πήγαιναν στο γυμναστήριο:

Περισσότερα...

Το πόρισμα για την ιατρική χρήση κάνναβης στην Ελλάδα

Στο συμπέρασμα ότι είναι αποδεκτές οι φαρμακολογικές ιδιότητες της κάνναβης, κατόπιν εγκριτικών διαδικασιών, είτε με τη μορφή δραστικών ουσιών, που περιλαμβάνονται στο φυτό, είτε εκχυλισμάτων ή τμημάτων του φυτού, καταλήγει το πόρισμα που παραδόθηκε στον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό.

Περισσότερα...

Ο υπερβολικός ύπνος ίσως είναι σημάδι του Αλτσχάιμερ

Ο ύπνος για περισσότερες από εννέα ώρες κάθε βράδυ θα μπορούσε να είναι ένα πρώιμο προειδοποιητικό σημάδι της νόσου του Αλτσχάιμερ, όπως υποστηρίζει νέα έρευνα.

Περισσότερα...

Ακόμη πιο κοντά στο εμβόλιο κατά του HIV

Μια νέα θεραπεία κατά του HIV που βασίζεται στον εμβολιασμό έχει πετύχει την καταστολή του ιού σε πέντε ασθενείς, δημιουργώντας ελπίδες ότι περαιτέρω έρευνα θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη του AIDS, χωρίς την ανάγκη για καθημερινή φαρμακευτική αγωγή.

Περισσότερα...

Σε επαφή με τα συναισθήματά μου

Συναισθήματα είναι όλα όσα νοιώθω. Χαρά, λύπη, ευτυχία, δυστυχία, στεναχώρια, θλίψη, θυμό, ευχαρίστηση, αγανάκτηση είναι μερικά από τα πιο »διάσημα» συναισθήματα…

Περισσότερα...

Οδηγός Αισιοδοξίας

Το τελευταίο διάστημα, η καθημερινότητα όλων μας έχει κατακλυστεί από έννοιες, λέξεις κι εντέλει
μια πραγματικότητα δυσοίωνη και απειλητική: Μνημόνιο, κρίση, grexit, ανεργία, αβεβαιότητα, έλλειψη κοινωνικής συνοχής και ομόνοιας.

Περισσότερα...

Αναλγητικό από… δηλητήριο

Το δηλητήριο από ένα μικρό σαλιγκάρι της θάλασσας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη μιας θεραπείας για τον χρόνιο πόνο, όπως υποστηρίζουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.

Περισσότερα...

10 απλοί τρόποι για να μην τα «θαλασσώσεις» στη ζωή σου

1) Σταμάτα να δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στο πως αισθάνεσαι.

Το πώς αισθάνεσαι, είναι πως αισθάνεσαι. Σύντομα θα περάσει. Το πώς σκέφτεσαι, είναι πως σκέφτεσαι. Σύντομα θα αλλάξει και αυτό. Πες στον εαυτό σου, ότι αυτό που νιώθεις το νιώθεις και αυτό που σκέφτεσαι, το σκέφτεσαι.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html